Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analyza poslechovostiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza rozdílu poslechovosti Hitrádia Crystal a rádia Contact Liberec
(Lenka Jahodová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//gli80o// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Situační analýza vybraného podniku na trhu rozhlasového vysílání
(Miroslav Rachůnek)2012, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/sy0akm/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
(Adéla Schmidlová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z14oe/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
ANALÝZA PROPAGAČNÍCH AKTIVIT HITRÁDIA VYSOČINA
(Lucie VALOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vrj0yc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza cílových skupin vybraných českých rozhlasových stanic
(Monika Rohlíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12024/vsh_b_b1/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza redakčních mechanismů při výrobě podcastů produkovaných českými zpravodajskými servery
(Kateřina SVOBODOVÁ)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//9ywrv1// | Mediální studia / Mediální studia se specializací na žurnalistická studia | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006
(Michal FILA)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//436xl1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kritérií kvality soukromé rozhlasové stanice
(Eva TOMČIAKOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6j3rj1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas
(Ondřej CARDA)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6ciut8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
10 let regionálních soukromých rozhlasových stanic ve Východních Čechách
(Petr VOČADLO)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yq7dtz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma