Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

analyza reklam

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
 (Lucie Veselá)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/x5vgm/ | Jihoslovanská a balkánská studia / Chorvatština | Práce na příbuzné téma

Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
 (Andrea Jordanová)

2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j4c60/ | Filologie / Bulharský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
 (Denisa Vidová)

2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/143179 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza reklam ve zvoleném segmentu z pohledu Logos, Pathos, Ethos
 (David ŠKODA)

2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//y7q398// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Jazyková analýza vybraných reklam umístěných na sociálních sítích
 (Kristýna Nováková)

2024, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//zkuw47// | Česká filologie pro praxi / | Práce na příbuzné téma

Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky
 (Anastasia Pseirakis)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//3u10nd// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza vnímání reklam na sociální síti
 (Tereza Píšková)

2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/112857 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Překladatelské postupy a jejich aplikace při překladu audiovizuálních reklam
 (Marek ŠPANIEL)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//oktmns// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma

Sémiotická analýza reklam, ve kterých se vyskytují děti
 (Pavla VYTLAČILOVÁ)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//v99o73// | Filologie / Obecná lingvistika a teorie komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza reklam na zdravý životní styl ve vybraných periodikách
 (Martina Hudcová)

2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB9670 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)