Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analyza televiznich reklamKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
(Marek Barták)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76683 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza televizních reklam a návrhy na posílení jejich efektivity
(Zuzana Doležalová)2006, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dydrx/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza televizních reklam z hlediska gendrových stereotypů
(Václava Jančová)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nbg8c/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
(Radka Káčerková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44917 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Jazyková analýza televizních reklam
(Alžběta VINTROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rzam86// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Schematizace televizních reklam
(Petra Plevová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//4mw7oo// | Humanitní studia / Česká filologie - Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
(Aidana Kostenko)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78997 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
(Marta Cvrčková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tnqs3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Analýza obsahu televizní reklamy
(Olga Krobová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pjybs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích
(Sabina Šuldová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74790 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma