Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analyza vnimaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Housková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/unruo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Anna Buštová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jgrmt/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Grammetbauerová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gcx50/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Michal Mácha)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/quga4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Šárka Konhefrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fq3h4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Michaela Jannová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/iz8zs/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Eliška Prágrová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tkuqn/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma