Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analyza znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza využití značky
(Filip Azer)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hm2a7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
(Diana Fašangová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nucba/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
(Eliška Dokulilová)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xvuzn/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Budovanie značky: Analýza značky Quiksilver
(Zuzana Stromková)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//2kn170// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje značky Provident v posledních 10 letech
(Rudolf Zahradník)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//srcmpw// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
(Hana Cardová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79602 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza značky na trhu piva
(Štěpán Gryc)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146719 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
(Lucie Nováková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ttvtiv// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma