Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

analyza znacky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Analýza využití značky
 (Filip Azer)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/hm2a7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
 (Adéla Pospíšilová)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
 (Adéla Pospíšilová)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
 (Diana Fašangová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nucba/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
 (Eliška Dokulilová)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xvuzn/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Budovanie značky: Analýza značky Quiksilver
 (Zuzana Stromková)

2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//2kn170// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza vývoje značky Provident v posledních 10 letech
 (Rudolf Zahradník)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//srcmpw// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
 (Hana Cardová)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79602 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza značky na trhu piva
 (Štěpán Gryc)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146719 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
 (Lucie Nováková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ttvtiv// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)