Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
and reputation.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
(Xiwen Yu)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pn647/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
(Riad Lemberanskiy)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vu6rs/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
(Wei Sun)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wqkdx/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The effect of female management on company environment and consequential sustainable growth within the Central and Eastern European region
(Lizaveta Bykava)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89944 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The Sustainable Development Program until the Year 2030 and its Impact on Chinese companies
(Mingru Li)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m0auu/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
(Yuriy Partala)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The use of employer branding to attract and retain top talent
(Sarra Msakni)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r74g9/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
(Elif Gultepe)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a3kju/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on corporate communication
(Katsiaryna Asipenka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdlxh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma