Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
apel strachuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Apel strachu v reklamě
(Aneta Lejčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82534 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Apel strachu v sociálním marketingu
(Marie Pásková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76371 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
(Libuše Kalkus Kameníčková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pdf61o// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využiteľnosť eye trackingu pri detekcii vplyvu apelu strachu na človeka
(Simona Moravčíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81423 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití apelu strachu v reklamě
(Jana Bartoňková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9g62rs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apel strachu v reklamní kampani
(Pavla GARLÍKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zlx46g// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání apelu strachu v sociální reklamě
(Jan Pácl)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//duwbtl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Účelového vyvolávání strachu jako nástroj politického marketingu
(Hana Boldišová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w4wsu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motív strachu v sociálnej rekalme
(Júlia Stachová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jot1br// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoce strachu v současné reklamě
(Petra POHLREICHOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gqntdg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma