Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
apel strachuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Motiv strachu v sociální reklamě
(Cynthia Mitevová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kryhug// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strach v reklamě
(Martina Karolová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pq7jq0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strach v reklamě
(Nikol Škorpíková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j6jq0w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely v televizní reklamě
(Lenka Sedláčková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jt97tq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
(Kristýna Čejdová)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//helfxu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů
(Michaela Hrušková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73253 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití emocí v reklamě
(Tereza Líznerová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
(Tomáš Löbl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhgoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza emocionálních apelů v televizní reklamě
(Nikola Dudíková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/100768 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza využití emocionálních apelů v reklamě
(Petra Kordulová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/91153 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma