Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
apelyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emocionální apely v kampaních UNICEF
(Dagmar Nosálová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eykwl2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
(Zuzana Radová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zpz80/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
(Radka Káčerková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44917 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využiteľnosť eye trackingu pri detekcii vplyvu apelu strachu na človeka
(Simona Moravčíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81423 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
(Kristina Šlachtová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0x9891// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apel strachu v reklamě
(Aneta Lejčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82534 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností
(Agata Chromcová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4qm4kc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití apelu strachu v reklamě
(Jana Bartoňková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9g62rs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma