Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
apely v reklameKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
(Denisa Truchlá)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/illa9/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Racionální versus emoční apely v reklamě
(Gabriela Horáková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/h1pb8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
(Simona Krejčová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//luhx0g// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Apely v reklamě
(Robert Kaňovský)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ocqkil// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
(Anna Volkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80121 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
(Jolana Zemánková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1fmo1d// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame
(Darina Poláčková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fjypvo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma