Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
art marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing kulturních a sociálních institucí
(Monika Urbanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/el1p0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Marketing kulturních organizací a institucí
(Ludmila Lacinová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nivx5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury
(Andrea Kodešová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aim3t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco
(Petra Synková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7284/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
(Laura Palková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82107 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
(Pavlína Liscová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86537 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek
(Jana Míšková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jre8w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
(Vito Nikolič)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzyno/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Fenomén art marketingu
(Petra Linhartová)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//bxzmz3// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma