Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
asistovany prodejKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
(Alžběta Lyková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zm2i0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
(Lenka ŘÍMSKÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yrk8hl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika a účinnosti komunikace vizuálních prostředků podpory prodeje
(Ivana VÁLKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qlanss// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma