Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
asociace znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky Vagón Café
(Václav Bednář)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Lucie Janovcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o2g17/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Aneta Kazdová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d12c5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
(Kristýna Dohnálková)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wtus0g// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje značky Provident v posledních 10 letech
(Rudolf Zahradník)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//srcmpw// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
(Petra Konečná)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a1plo4// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
(Tomáš Svoboda)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m3qeo/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji
(Kamila Jarolímková)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//f72a0i// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma