Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
atlKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Monika Maříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/env71/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing in Public Space
(Kateryna Skutaru)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/otsms/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
(Anna Shmalko)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13111 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma