Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
atributy znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
(Andrea Böhmová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h7miu1// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Lucie Vorlíčková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//0yqa5c// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
(Simona Kmochová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87618 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Personalizace senátních voleb v České republice: Vliv osobních atributů kandidátů na jejich volební úspěšnost
(Petr Chlubna)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9716 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza známosti značky na trhu mobilních telefonů
(Darja Hutová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Význam positioningu značky s aplikací na Google
(Veronika Vacková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29249 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
(Julius Wenig)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34796 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu s vínem
(Jana Mikušová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80120 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza uvedení maloobchodní značky na trh
(Zuzana Vachová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79870 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma