Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
atributy znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Základní atributy značek ČSSD a ODS 2002-2013 ve volebních kampaních
(Miloš Gregor)2016, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/io7qy/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
(Kristýna Schillerová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//zeiqm5// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů
(Lukáš Umlauf)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85565 | Management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky Vagón Café
(Václav Bednář)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování zákazníka
(Tadeáš Vytiska)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//g9dfpg// | Inovativní podnikání / | Práce na příbuzné téma
Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty
(Daniela VAŠÁTKOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4sbwuq// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky
(Eliška Hollanová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h4va6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující proces budování značky
(David Cvrkal)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k4c6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Rebranding značky Royal Crown Cola
(Barbora Talknerová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80432 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma