Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
attitudes identificationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
(John Love Joy Sahaya Raj)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//4km6o8// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů k elektrokolům
(Vendula Hluchá)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/147000 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů studentů k lovemarks
(Vendula Prokopová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149425 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism
(Martin Ptáček)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149330 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
(Zuzana Ptáčková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149335 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů k bezobalovému nakupování u vybrané skupiny respondentů z ČR a Kazachstánu
(Yekaterina Kozyreva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yq7j60// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům
(Daniel Axmann)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149357 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů návštěvníků k městu jako turistické destinaci
(Lucie Kotasová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149332 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů k rychlé módě z recyklovaných materiálů
(Jana Mikolášová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149331 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů k pomalé módě
(Nikol Kašparová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153290 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma