Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

attitudes identification

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
 (John Love Joy Sahaya Raj)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//4km6o8// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů k elektrokolům
 (Vendula Hluchá)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/147000 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů studentů k lovemarks
 (Vendula Prokopová)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149425 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům
 (Daniel Axmann)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149357 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům
 (Daniel Axmann)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149357 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů návštěvníků k městu jako turistické destinaci
 (Lucie Kotasová)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149332 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů k rychlé módě z recyklovaných materiálů
 (Jana Mikolášová)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149331 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
 (Zuzana Ptáčková)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149335 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů k pomalé módě
 (Nikol Kašparová)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/153290 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism
 (Martin Ptáček)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149330 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)