Theses on the same topic (having an identical keyword):
audiovizualni produktKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
(Darya Shobonova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mzfyd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
(Petr Pelc)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ousdv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata
(Barbora GALLOVÁ)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//w2l8xq// | Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru | Theses on a related topic
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Vitalina Besogonova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mf68a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Audiovizuální marketingová podpora ICT produktů a služeb
(Ondřej Svoboda)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ttmnk/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby s důrazem na VOD model v ČR
(Miluše Hadrabová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oq3u2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby
(Zdeněk Franta)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/na14n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kdo, s kým, o čem, pro koho. Formát televizní písničky jako produkt spolupráce kulturních průmyslů a nástroj budování statusu pop-celebrit v 60. letech v Československu.
(Miroslava Papežová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r0z63/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Theses on a related topic
Projekt marketingové komunikační aktivity pro vybraný produkt v oboru fashion
(Alona Kolesnikova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ri7y2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic