Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
audit znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand audit vybrané značky
(Karin Lörincová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90054 | Management / | Práce na příbuzné téma
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
(Dominika Zíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89792 | Management / | Práce na příbuzné téma
Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel
(Jolana Žídková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50379 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
(Darya Shaldyrvan)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71973 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
(Radek Adam Divila)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/giqnw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Rebranding značky MiniPlanet – výrobcu detského oblečenia
(Alexandra Halousková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89708 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Online marketingový audit
(Martina Prchalová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zyg5dt// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost společnosti Nestle
(Iveta Šochová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35813 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
(Martina Mayová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//iw8in7// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma