Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
autoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning
(Tatiana Dumbrava)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a5nd0/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Aplikace kalkulací v řízení společnosti ŠKODA AUTO a. s.
(Petr Grecman)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Ocenění společnosti Škoda Auto, a.s.
(Dominik Kamiš)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pnwif/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Získávání a výběr pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.
(Jana Valerová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza zaměstnaneckého stravování ve Škoda Auto a.s. Česká republika
(David Vlk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13070/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Framework pro auto-tuning paralelních kernelů
(Filip Petrovič)2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a7xtl/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
(Lucie Slobodzianová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k04h5/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikační platforma společnosti AR auto
(Nikola Burdychová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xojiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie ŠKODA AUTO a.s. na belgickém trhu
(Václav Hruška)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma