Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
automobilova znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra
(Dana Urbanovská)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq18g/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza image automobilové značky
(Jan Loska)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139946 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Značka Renault v rámci světového automobilového průmyslu
(Tereza Vratislavská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76384 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Aplikace pro rozpoznávání loga automobilové značky
(Tomáš Uchytil)2023, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//37zbc9// | Elektronika a komunikační technologie / | Práce na příbuzné téma
Konkurenční strategie vybraných luxusních automobilových značek
(Tereza Kassasová)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//n8pi9c// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
(Martina Drábková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71723 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
(Tomáš Huťťan)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49641 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz
(Marek Hodný)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vevhsz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zákaznický etnocentrismus u automobilových značek
(Jana Sedláková)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//wxh00t// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma