Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
barvy v reklameKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv barev a jeho využití v marketingu
(Veronika Lisá)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s6r68/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.
(Gabriela JURÁŇOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//891bnw// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vliv barev a jeho využití v marketingu
(Veronika Kadlecová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9wzw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
ANALÝZA VÝVOJE LOGA FIRMY BAŤA A ZHODNOCENÍ PSYCHOLOGICKÉHO PŮSOBENÍ LOGA A BAREV V REKLAMĚ A PRODEJI
(Tereza Vojtěchová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//r5zsv6// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Využití teorie potřeb A. Maslowa v reklamě
(Terezie Braunová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4v0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele
(Jana Šobotníková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yuzns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Multimediální výuková grafika v teoretické a praktické výuce na ISŠ Polygrafické
(Aleš Stupka)2013, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pdzu3/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Vliv barev a jeho využití v marketingu
(Tereza Šulitková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l92fu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití expresivního potenciálu grafických prostředků v současné ruské reklamě
(Kateřina OBOŘILOVÁ)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//egx0it// | Filologie / Ruština pro překladatele | Práce na příbuzné téma