Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
beauty industryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The South Korean Beauty Industry
(Zuzana Oravcová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91558 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Perception of the beauty and body image in Czech Republic, Slovakia and Hungary with application on beauty industry
(Richard Chotváč)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38871 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Online marketing in Cosmetic industry
(Alice Bartůňková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0kxk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of beauty and attractiveness in life-success
(Alissa Oparina)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mpwg5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vliv hospodářského cyklu na beauty průmysl
(Martina Gregorová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14876 | Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Moc krásy a tvorba erotického kapitálu pomocí kosmetického průmyslu
(Daria Bazhenova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iuei7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
(Olubukola Dona Sammy)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ufa541// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Diskrepance mezi ideálem krásy v reklamním průmyslu a reálnou reflexí současných mužů
(Klára Vávrová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qowgk3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma