Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
beer advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
(Monika Jančová)2007, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qdv2n/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Phraseologismen in der Werbesprache. Vorkommen und Funktion der Phraseme in der Bierwerbung
(Anna Ondráčková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pwh1y/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Reklama na trhu piva v České republice
(Ladislav Hladný)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//abis7r// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Językowo-kulturowa analiza sloganów i spotów reklamowych czeskich i polskich marek piwnych
(Janusz KARPETA)2020, Disertační práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//35yr8c// | Filologie / Polský jazyk | Práce na příbuzné téma
Reklama na pivo a vliv na společnost
(Jitka Hergetová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9114/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Analýza reklamy v pivních lázních Bernard
(Anežka Vagnerová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49594 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Alkohol vo Švédsku a na Slovensku – rola v spoločnosti a prístup zo strany štátu
(Juraj Bilený)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uusuc/ | Filologie / Skandinávská studia | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo
(Eliška KUBÍČKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y6rdka// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emotionale Reize in tschechischen und deutschen Werbespots für Bier
(Věra ŠMELKOVÁ)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//0059qe// | Překladatelství a tlumočnictví / Němčina pro překladatelskou praxi | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma