Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
bio consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
(Klára Volemanová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90810 | Management / | Práce na příbuzné téma
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
(Martin Šrámek)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hgo4ej// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Značky kvality KLASA a BIO pohledem spotřebitelů v hl. m. Praha
(Tereza Marková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6aydi2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Značky kvality Klasa a BIO pohledem spotřebitelů v Ústeckém kraji
(Kristýna Kučerová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//rv0ugh// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
(Nina Wagner)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85896 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů k bio limonádám
(Ondřej Popek)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107286 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitele na trhu s bio vínem
(Miloslava Muchová)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//cg18cc// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
(Mária Dočkalová)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qvatz/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
(Martina Poláková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc384/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značky a konzumácia: prípad Bio potravín
(Ivana MILOVÁ)2013, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//2psjna// | Antropologie / Sociální a kulturní antropologie | Práce na příbuzné téma