Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
blogyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
České blogy jako platforma pro marketingová sdělení
(Veronika Velcerová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gtcusk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace
(Kristýna PIHEROVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//a9tcu6// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Alžběta Kleinová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73167 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Výkonnostní kampaně pro komerční blogy
(Anna Mejsnarová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2kaf1n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Anna Fišerová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76354 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako marketingový nástroj
(Marie Polanská)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y29car// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Módní blogy a jejich pojetí stylového člověka
(Anna Rosůlková)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9700 | Sociologie / Sociologie obecná a empirická | Práce na příbuzné téma
Fashion blogy a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces generace Y
(Alena Fišerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ar7qwt// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
(Kristýna Nejmanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69130 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Pro-ana blogy jako virtuální komunita s akcentem k tématu mentální anorexie
(Petra Černá)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM4864 | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma