Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
body image v nakupnim chovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
(Simona Kováčová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82044 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Body image jako faktor ovlivňující frekvenci nakupování
(Dominika Krejčová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85579 | Management / | Práce na příbuzné téma
Body image a jeho využitie v marketingovej komunikácií na sociálnych sieťach
(Adriana Poláková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70022 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
(Andrea Horňáková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0cr6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam body image
(Lenka Klingerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27470 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Body image a jeho role ve specifické subkultuře
(Miroslav Štefan Bátorek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36107 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma