Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
bookstoresKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
(Eliška Zaoralová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lg12q/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Obsahová komunikace vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií
(Aneta Schmidlová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u75pv/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Kniha v kulturním průmyslu: Průzkum prodeje knih ve vybraných brněnských knihkupectvích za rok 2014
(Petra Antalová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mq63k/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y
(Dita Murinová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e4uo4h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Český knižní trh v prvním roce pandemie z pohledu nakladatelů
(Anna Fučíková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rd1g0/ | Literatura a mezikulturní komunikace / | Práce na příbuzné téma