Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand awarenessKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků
(Ondřej Třetina)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26176 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Přínos student brand managera pro povědomí o značce
(Dan Janík)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34895 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma