Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

brand preference

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
 (Karolína Koukalová)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//55fh47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
 (Zlata Paprstková)

2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/141918 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
 (Sarath Thulaseedharan Mallika)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
 (Andrea Šantrůčková)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/40569 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování
 (Jiří Prášek)

2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování
 (Zuzana Kratochvílová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//w81xx7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
 (Svetlana Farkašová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Brand building vybrané glampingové značky
 (Lucie Vlachová)

2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//8go4v4// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
 (Aarthi Muthulingam)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//rivoqa// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
 (Marek Běloch)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)