Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand (znacka)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Brand Building Módní Značky Jan
(Kristýna Škamralová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j95sqn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand audit vybrané značky
(Karin Lörincová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90054 | Management / | Práce na příbuzné téma
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
(Radek Adam Divila)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/giqnw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Budování značky – Brand building
(Jan Procházka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//utq1tc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
(Tereza Červinková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44689 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand management značky Schauma
(Martina Grauerová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46289 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
(Michaela Dvořáková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4b930o// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Radek Menšík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand manuál Two Guys OneCup. s.r.o.
(Vojtěch Toman)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//0z39cn// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma