Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand (znacka)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
(Kateřina Derflová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72605 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza brand managementu vybrané značky
(Daniela Tomanová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46578 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand Management of Tchibo
(Marco Hodul)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69151 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma