Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

brand experience

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
 (Veronika Šupová)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
 (Elena Chadžieva)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Role brand experience v kavárenském průmyslu
 (Kamila Prosická)

2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//ggyaa0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Radek Menšík)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
 (Paras Tanwar)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
 (Martina Adamíková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//rabos1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Ha Vi Phanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
 (Radim Zacios)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Brand Activation as a tool of Public Relations
 (Shreetama Bhuban Mohan Dey)

2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//is9bx4// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma