Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand image and identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
(Myriam Medard)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29127 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
(Karolína Šaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Trends and Lifestyle
(Mariami Nemstsveridze)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asv3a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Image a identita značky
(Klára Lukavská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
(Ondřej Drápalík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86625 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
(Lukáš Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93841 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and new challenges
(Eliška Veselá)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4914/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Image a identita značky adidas
(Klára Šimánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45750 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma