Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand image.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
(Kristýna Brožková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78692 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
(Ondřej Krnáč)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86493 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Building positive brand image in tobacco industry
(Tomiris Zhumagali)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86833 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
(Magdaléna Lisová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91881 | Management / | Práce na příbuzné téma
Budování athlete brand image na Instagramu: Komparace vlivu obsahu postů na placenou spolupráci a follower engagement v kontextu atletiky
(Adéla Hálová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94530 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
(Diana Rilscaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82125 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma