Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand loyaltyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
An Investigation into the Key Drivers which Affect Brand Loyalty in Relation to NEXT, Plc.
(Darina Volná)2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95232 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
(Fumiya Kimura)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146937 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Building Brand Loyalty through Digital Media in the FMCG Segment
(Petra Vondráčková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28667 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qufxsr// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Personal brand management for increasing the loyalty of consumers towards product or service
(Alina Daminova)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//q9eqor// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
(Mostafa Ahmed Mostafa Selim)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cj5ojl// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma