Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand portfolioKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
(Olga Simonova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48074 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
(Tereza Petránková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34171 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
(Anna Rusínková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26188 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity prodejce při rozšíření portfolia firemních značek
(Barbora Ladrová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j6hr6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Building Digital Designer Portfolio Using Web Publishing Tools
(Iulia Shkatova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73340 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
(Denisa Hustolesová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dp90p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie brand managementu ve službách
(Petr Novotný)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31088 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů
(Michaela Kubátová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44386 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma