Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand purposeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
(Nazgul Kantayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86797 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
(Gaurav Ashok Pandit)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//arsfpj// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
(Thi Thuy Trang Phan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75153 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business
(Natalia Nikolaevna Danilovich)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14872 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Person as a Brand
(Pavel Fridrich)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lfiwl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Generation Z in the Czech labor market: what they look for in an employer brand
(Andrea Linares)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79956 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma