Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand valuesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
(Alina Pavlik)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qkr6hr// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Generation Z in the Czech labor market: what they look for in an employer brand
(Andrea Linares)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79956 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
(Evelina Sizikova)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33864 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma