Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brandbuildingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
(Magdaléna Ševčíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Budování značky společnosti na B2B trhu
(Pavla Krejsová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n1ufbk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby
(Zuzana Ovčačíková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jsmxm4// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
(Michaela Kadlecová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hmn3t8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky
(Filip Ferbr)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8lfve1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vlogerů na budování značky
(Petra Kmínková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//22um43// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky Buginy Lanáček
(Martin Šeda)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y592q5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky marketingové agentury
(Lukáš Krčil)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6h9cqq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky
(Filip Ferbr)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8lfve1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky zvolené firmy
(Radka Kalábová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bkkqc3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma