Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
branded products.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Proces distribuce značkových produktů dceřiné společnosti zahraniční nadnárodní firmy a jeho koordinace
(Petra Cepáková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//x85wto// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
(Pavla Baťhová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zuwx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka
(Jakub Churý)2014, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ailsdp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role značkových produktů na českém trhu
(Pavla HÁJKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kijxrg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka
(Kateřina KLEMENTOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ml6dae// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma