Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brandingova strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brandingová strategie značky L'Oréal pro Česko
(Sára Janíčková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//fhrwyu// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování firemní značky
(Zuzana Kulíšková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53uh/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování značky
(Jana Šuráňová)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g5fto/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Inovace strategie budování značky ETA a.s. na trhu České republiky
(Jan Karlík)2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z557dp// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Branding společnosti Kofola
(Kristýna Netušilová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wctkv/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vědomé budování a percepce značky Kofola
(Martin Láník)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//egqkou// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma