Theses on the same topic (having an identical keyword):
brandsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
(Anna Marie Christel Penelope Schörnich)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92275 | International Business / | Theses on a related topic
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Theses on a related topic
Ekonomické aspekty inovace ve společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
(Michaela Maršálková)2021, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//05sav2// | Ekonomika podniku / | Theses on a related topic
The impact of social media on B2B brands
(Veronika Blatská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91020 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Using podcasts to promote brands
(Adam Němeček)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89274 | International Business / | Theses on a related topic