Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
btl komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
(Ethel Hammonsová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//taetii// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
(Lucie Bindzarová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52479 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybraného produktu
(Jakub Lesniak)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/suz7s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam BTL komunikace pro značku Rexona
(Karolína Kubátová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65271 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
(Julius Wenig)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34796 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech
(Alena Hrubá)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a0awn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Instore komunikace v České republice
(Ján Hlaváč)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29144 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
(Renata Mahdalová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24865 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma