Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
btl marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing in Public Space
(Kateryna Skutaru)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/otsms/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
(Lucie Bindzarová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52479 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako součást BTL aktivit
(Kateřina Tarabová)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//oj334w// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
(Renata Mahdalová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24865 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
(Markéta Kristlová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
(Petra Váňová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c16tk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
(Ethel Hammonsová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//taetii// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivnost prodeje a marketingu firmy vyrábějící zdravotnické přístroje
(Nodirbek Rahmonov)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opeht/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
(Valentina Lazzari)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma