Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
budouci vyvoj reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Ondřej Hanuš)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nir4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
(Sofiia Shevchuk)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//m9r57g// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
(Ondřej Šoupal)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//98tfmi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
(Anna Pizúrová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ciwgjt// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
(Natalie Brandsteinová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//jlwkkx// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
(Petra Kudrnová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//88kx14// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
(Aneta Lišková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//af6ovk// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Blokování internetové reklamy a jeho hrozby
(Tomáš Komárek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50885 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
(Jana Šušková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69514 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
(Iveta Plachká)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnh3k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma