Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
budouci vyvoj reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita internetové reklamy
(Karolína Dostálová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lgiky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
(Anna Syrovátková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//83slyc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Andrey Ryzhkov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgp5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Real time bidding jako nový způsob nákupu plošné reklamy
(Ondřej Götthans)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69782 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvých
(Valentýna NIMRICHTROVÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//fs3b71// | Specializace v pedagogice / AJu-SVu | Práce na příbuzné téma
Vývoj, současný stav a budoucí rozvoj elektronických médií
(Karel Vizinger)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ku4lv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
(Václav Král)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xozymv// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
(Veronika Vávrová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//476d5y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budoucnost cookies třetích stran v programatické reklamě
(Marta Demyanchuk)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92496 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
(Viola Vongrejová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82105 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma