Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
budoucnost vernostnich programuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
(Helena Ulrychová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zsmog/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
(Adam Ježek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34002 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma