Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
budovani identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
(Lucie Marková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/uh28i/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
(Petra Prchalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gqfmi/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma